Σεμινάριο ΑνΑΔ

Η Συναισθηματική καλλιέργεια και η κίνηση ως εργαλεία ανάπτυξης της αυτοπεποίθησης των παιδιών

Η δημιουργία του συγκεκριμένου προγράμματος κατάρτισης προκύπτει από την ανάγκη κατάρτισης των εκπαιδευτικών σε εξειδικευμένα θέματα, ώστε η συναισθηματική νοημοσύνη να αναπτύσσεται με βιωματικό τρόπο και δημιουργικές διαδικασίες.

Ενημερωτικό Δελτίο
Διάρκεια

12 Ώρες

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Φυσική παρουσία ή Εξ' αποστάσεως

Κόστος Συμμετοχής

380€

Επιχορήγηση

240€

Προκύπτει από την αυξανόμενη πολυπλοκότητα των εγκληματικών δραστηριοτήτων που αφορούν το ξέπλυμα χρημάτων και τη χρηματοδότηση της τρομοκρατίας, καθώς και από τις διεθνείς πιέσεις για την καταπολέμηση αυτών των φαινομένων.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:

  • Να γνωρίζουν τις έννοιες δημιουργική κίνηση και αυτοεικόνα.
  • Να ονομάζουν τα πλεονεκτήματα της διαχείρισης των συναισθημάτων.
  • Να αναγνωρίζουν και να εξηγούν τη σημασία και την αξία της συναισθηματικής νοημοσύνης στην ανάπτυξη του παιδιού.
  • Να κατονομάζουν τις 5 βασικές κατηγορίες κινητικών εννοιών της θεωρίας του Rudolf Laban.
  • Να ταξινομούν τα στοιχεία της κίνησης στην ανάλογη κατηγορία κίνησης.
  • Να εξηγούν τρόπους διαχείρισης του των έντονων αντιδράσεων των παιδιών.
  • Να αναγνωρίζουν τα σημάδια ανισοροπίας στην ψυχολογία του παιδιού.
  • Να επιλέγουν τον τρόπο που θα προσεγγίσουν το κάθε παιδί ξεχωριστά.
  • Να αναγνωρίζουν τα δικά τους συναισθήματα.

Σε Επίπεδο Δεξιοτήτων:

  • Να συνθέτουν δραστηριότητες κίνησης και συναισθηματικής ανάπτυξης.
  • Να θέτουν στόχους στις δραστηριότητες.
  • Να δημιουργούν ασφαλείς συνθήκες στον τρόπο διεξαγωγής και οργάνωσης των δραστηριοτήτων.
  • Να επιλέγουν κατάλληλες δραστηριότητες δημιουργικής κίνησης ανάλογα με τον στόχο που ζητείται.
  • Να επιλέγουν τις κατάλληλες δραστηριότητες για την έκφραση των συναισθημάτων και δεξιοτήτων ζωής .
  • Να επιλέγουν την κατάλληλη προσέγγιση για να επιφέρουν τη συνεργασία σε διάφορα σενάρια συμπεριφορών.
  • Να επιλύουν προβλήματα που μπορεί να προκύψουν από την έλλειψη συνεργασίας και έντονων συμπεριφορών.
  • Να εφαρμόζουν στις δραστηριότητες τους της δεξιοτητες ζωής.
  • Να χρησιμοποιούν μεθόδους για να αναγνωρίζουν τα συναισθήματα των παιδιών.

Σε Επίπεδο Στάσεων:

  • Να ενθαρρύνουν τους μαθητές να εκφράζουν τα συναισθήματα τους μέσα από την κίνηση και τον λογο.
  • Να υποστηρίζουν τους μαθητές στο να εκφράζονται ελεύθερα χωρίς το φόβο της επίκρισης, παραμένοντας στα πλαίσια του σεβασμού.
  • Να παροτρύνουν τους μαθητές να χρησιμοποιούν διάφορες τεχνικές για να επανέλθουν στην ηρεμία με ενδιαφέρον τρόπο.
  • Να αντιμετωπίζουν την επιθετικότητα και έλλειψη συνεργασίας με ψυχραιμία.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα απευθύνεται σε ενεργούς εκπαιδευτικούς παιδιών ηλικίας 4 μέχρι 10 χρονών, οι οποίοι επιθυμούν να εκπαιδευτούν σε νέες μεθόδους/τεχνικές διδασκαλίας με άξονα την συναισθηματική καλλιέργεια και την κίνηση.

Δεν χρειάζεται καμία εμπειρία στο χορό.

Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης, στο οποίο θα αναφέρεται ότι «Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου»