Σεμινάριο ΑνΑΔ

Επαγγελματική Εμφάνιση για Αποτελεσματική Επικοινωνία

Η καθοδήγηση και στήριξη της προσωπικού επιχείρησης για τη σωστή Επαγγελματική Εμφάνιση Προσωπικού. Η εφαρμογή σωστής εμφάνισης, προσωπικής φροντίδας και συμπεριφοράς, για αποτελεσματική εφαρμογή επαγγελματικής κουλτούρας επαγγελματικής εμφάνισης του προσωπικού της πρώτης γραμμής της επιχείρησης.

Ενημερωτικό Δελτίο
Διάρκεια

14 Ώρες

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Φυσική παρουσία ή Εξ' αποστάσεως

Κόστος Συμμετοχής

380€

Επιχορήγηση

280€

Η καθοδήγηση και στήριξη του προσωπικού της πρώτης γραμμής της επιχείρησης για τη εφαρμογή σωστής εμφάνισης, προσωπικής φροντίδας και συμπεριφοράς, για αποτελεσματική εφαρμογή επαγγελματικής κουλτούρας επαγγελματικής εμφάνισης του προσωπικού της πρώτης γραμμής της επιχείρησης. Η εφαρμογή σωστής εμφάνισης, προσωπικής φροντίδας και συμπεριφοράς προσωπικού της πρώτης γραμμής, αποτελεί πλέον βασική προϋπόθεση για την επιτυχία της συγκεκριμένης όπως και οποιασδήποτε επιχείρησης. Η προσοχή στην ανάγκη σωστής επαγγελματικής εμφάνισης είναι το κλειδί για τη επιτυχία και τη διατήρηση της.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:

  • Να κατανοήσουν την σημασία της επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας για τη διασφάλιση της διαρκούς επιτυχίας και ικανοποίησης των πελατών της επιχείρησης
  • Να γνωρίζουν τους παράγοντες οι οποίοι καθορίζουν τον επαγγελματισμό μέσω της εμφάνισης, των ενεργειών και των στάσεων (3As- Appearance, Actions and Attitudes)
  • Να καταλάβουν τον αντίκτυπο που έχει μια επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία στην αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας τους

Σε επίπεδο δεξιοτήτων

  • Να αναπτύξουν δεξιότητες για την κατάλληλη στρατηγική και κουλτούρα για τη διασφάλιση της διαρκούς επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας στην Εταιρείας τους.
  • Να αντιλαμβάνονται σε πιο στάδιο βρίσκεται η ευθυγράμμιση του ανθρώπινου δυναμικού και της ενημέρωσης και της συνεχής ενδυνάμωσης μέσω εκπαίδευσης.
  • Να λαμβάνουν διορθωτικά μέτρα όταν υπάρχει διαφορά μεταξύ των προσδοκιών Διοίκησης και Προσωπικού.
  • Να εκτιμήσουν τα ωφελήματα που παρέχει στον οργανισμό τους η επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία.
  • Να εμπεδώσουν τη σημασία της επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας.
  • Να συμβάλλουν θετικά στη δημιουργία ή και περαιτέρω ενίσχυση της συνεχούς εκπαίδευσης για επαγγελματικής εμφάνιση και επικοινωνία.

Σε επίπεδο στάσεων

  • Υιοθετήσουν τις διαδικασίες ορθής πρακτικής κατά την εκτέλεση επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας
  • Αξιολογήσουν τις αιτίες οι οποίες μπορεί να οδηγήσουν σε μη επιτυχημένη εκτέλεση επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας.
  • Επαναπροσδιορίσουν νέους στόχους για την καλύτερη ποιοτική και εκτέλεση επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε:

Υπεύθυνους ή στελέχη Ανθρώπινου Δυναμικού
Υπεύθυνους ή στελέχη Ποιότητας ή εσωτερικού Ελέγχου
Υπεύθυνους ή στελέχη για Εσωτερική Λειτουργία, Πληροφορική και Οικονομικά
Υπεύθυνους ή στελέχη Τμημάτων
Υπεύθυνους ή στελέχη Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων
Υπεύθυνους ή στελέχη Παρουσιαστές
Υπεύθυνους Δημοσιογραφικής ομάδας
Υπεύθυνους Εσωτερικής Εκπαίδευσης
Τμηματάρχες πωλήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού
Υπεύθυνους εξυπηρέτησης πελατών καταστημάτων
Υπεύθυνους ταμίες

Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης, στο οποίο θα αναφέρεται ότι «Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου»

Παρουσίαση στον Πελάτη

  • Γνωριμία και συστάσεις εκπαιδευτή και συμμετεχόντων
  • Παρουσίαση σκοπού και εκπαιδευτικών στόχων προγράμματος
  • Παρουσίαση στον Πελάτη
  • Απο που επηρεάζεται η εκτέλεση επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας
  • Θετικός τρόπος προσέγγισης Προιστάμενων και Υφιστάμενων για επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία

Προσωπικό της Πρώτης Γραμμής

  • Αναγνώριση της σημασίας επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας
  • Ανάλυση και εξαγωγή συμπερασμάτων απο τους καταρτιζόμενους σε μικρές ομάδες εργασίας- σενάριο/πρακτική εξάσκηση

Ασκήσεις και περιπτωσιακή μελέτ

  • Στα θέματα εμφάνισης και επικοινωνίας
  • Προσωπικά αναγνώριση και αντίληψη για την καλύτερη εκπροσώπηση της εταιρείας
  • Προσωπική Ενδυνάμωση-αφιερώνω χρόνο για προετοιμασία
  • Ενδιαφέρομαι, ψάχνω, εφαρμόζω
  • Προσδιορισμός – Επαγγελματική ή προκλητική ή προσβλητική εμφάνιση

Αρνητική/Θετική αποτελεσματική Επαγγελματική Εμφάνιση και Επικοινωνία

  • Τι είναι μια θετική επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία
  • Πόσο θετική είναι η δική σας επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία
  • Πόσο χρειάζεται να αλλάξει η επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία

Αρνητική/Θετική αποτελεσματική Επαγγελματική Εμφάνιση και Επικοινωνία

  • Τι είναι μια θετική επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία
  • Πόσο θετική είναι η δική σας επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία
  • Πόσο χρειάζεται να αλλάξει η επαγγελματική εμφάνιση και επικοινωνία

Δημιουργία Κουλτούρας για Επαγγελματική Εμφάνιση και Επικοινωνία ψηλού επιπέδου

  • Γιατί είναι αναγκαία η δημιουργία κουλτούρας Επαγγελματική Εμφάνιση και Επικοινωνία ψηλού επιπέδου
  • Τι πρέπει να θυμόμαστε?
  • Αξιολογήστε την προσωπική σας Επαγγελματική Εμφάνιση
  • Αξιολογήστε την προσωπική σας Επαγγελματική Επικοινωνία
  • Αξιολογήστε τους συναδέλφους σας για τη δική τους Επαγγελματική Εμφάνιση και Συμπεριφορά

GO-THE EXTRA MILE

  • Αναζητήστε βελτιώσεις για να ξεπεράσετε τις προσδοκίες
  • Αναζητήστε βελτιώσεις
  • Τηρήστε σχέδιο δράσης για βελτίωση της προσωπικής σας επαγγελματικής εμφάνισης και επικοινωνίας
  • Αυτοαξιολόγηση
  • Επαναξιολόγηση