Σεμινάριο ΑνΑΔ

The Art of Communication

Στοχεύει στην εκπαίδευση επαγγελματιών και ενδιαφερομένων στη βελτίωση των επικοινωνιακών τους δεξιοτήτων, τόσο στην προσωπική όσο και στην επαγγελματική ζωή. Εστιάζει στην ενίσχυση της ικανότητας αποτελεσματικής και στρατηγικής επικοινωνίας σε ποικίλα περιβάλλοντα, με ιδιαίτερη έμφαση στην κατανόηση και τη διαχείριση της λεκτικής και μη λεκτικής επικοινωνίας.

Ενημερωτικό Δελτίο
Διάρκεια

15 Ώρες

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Φυσική παρουσία ή Εξ' αποστάσεως

Κόστος Συμμετοχής

400€

Επιχορήγηση

300€

Διαπιστώνεται σημαντική ανεπάρκεια στο ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλο τόσο στην εξωτερική επικοινωνία (πελάτες, προμηθευτές, συνεργάτες) όσο και στην εσωτερική επικοινωνία (προσωπικό επιχείρησης). Αποτελέσμα αυτής της ανεπάρκειας είναι να επηρεάζεται αρνητικά η παραγωγικότητα των επιχειρήσεων.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων:

  • Να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τις τεχνικές σωστής επικοινωνίας.
  • Να γνωρίσουν τις οκτώ αρχές αποτελεσματικής επικοινωνίας.
  • Να γνωρίζουν τις κατευθυντήριες γραμμές για το πως πρέπει να κάνουν και να δέχονται διορθωτική ανάδραση.
  • Να αποκτήσουν γνώσεις για τη σημασία της γλώσσας του σώματος, των εκφράσεων του προσώπου και του τόνου της φωνής στην αλληλεπίδραση με άλλους.

Σε επίπεδο δεξιοτήτων:

  • Να βελτιώσουν τους τρόπους προσέγγισης τους με άλλους ανθρώπους.
  • Να βελτιστοποιήσουν την διαχείριση των σχέσεων με τους άλλους.
  • Να εκφράζουν τις σκέψεις τους με σαφήνεια και ακρίβεια, προσαρμόζοντας το ύφος και τη γλώσσα τους ανάλογα με το κοινό.
    Να ακούν προσεκτικά και να κατανοούν τις ανάγκες και τα μηνύματα των άλλων χωρίς διακοπές ή παρερμηνείες.
  • Να αναγνωρίζουν και να ελέγχουν τη γλώσσα του σώματός τους, βελτιώνοντας έτσι την επικοινωνία και ενισχύοντας τη σύνδεση με τον συνομιλητή.
  • Να παρουσιάζουν ιδέες με σαφήνεια και αυτοπεποίθηση, τόσο σε προσωπικές συζητήσεις όσο και σε μεγαλύτερα κοινά, διαχειριζόμενοι άγχη και απρόβλεπτες καταστάσεις.

Σε επίπεδο στάσεων:

  • Να αντιληφθούν τους διάφορους τύπους της διαπροσωπικής επικοινωνίας και τη σημασία του διαισθητικού τύπου επικοινωνίας ως του πιο αποτελεσματικού στις διαπροσωπικές σχέσεις.
  • Να καταστούν κοινωνοί της έννοιας της ενσυνειδησιακής επικοινωνίας ως ενός πολύ αποτελεσματικού τρόπου επικοινωνίας.
  • Να αναπτύξουν μια στάση που προάγει την ενσυναίσθηση, την κατανόηση των συναισθημάτων και των αναγκών των συνομιλητών.
  • Να εκφράζουν ελεύθερα τις απόψεις τους, να υποστηρίζουν τις θέσεις τους και να αντιμετωπίζουν την κριτική με θετικό τρόπο.
  • Να σέβονται τους συνομιλητές, ανεξάρτητα από τη θέση ή την άποψή τους.

Απευθύνεται σε εποπτικό και διευθυντικό προσωπικό επιχειρήσεων και λειτουργούς εξυπηρέτησης πελατών (π.χ. εσωτερικούς πωλητές, εξωτερικούς πωλητές, λειτουργούς υποδοχής, παραγγελιοδόχους, παραγγελιολήπτες κ.λ.π.).

Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης, στο οποίο θα αναφέρεται ότι «Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου»