Σεμινάριο ΑνΑΔ

Ισορροπία εργασίας και προσωπικής ζωής και διαχείριση άγχους

Η κατάρτιση των συμμετεχόντων στην επίτευξη της ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής, διαχείρισης του άγχους και αποδοτικών τρόπων επικοινωνίας.

Ενημερωτικό Δελτίο
Διάρκεια

7 Ώρες

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Φυσική παρουσία ή Εξ' αποστάσεως

Κόστος Συμμετοχής

240€

Επιχορήγηση

140€

Οι εταιρείες αντιμετωπίζουν αυξημένα περιστατικά εργασιακής εξουθένωσης, υψηλά επίπεδα άγχους, ανισορροπία εργασίας-προσωπικής ζωής, αναποτελεσματική επικοινωνία εντός των ομάδων και προκλήσεις στη διαχείριση χρόνου. Αυτά τα ζητήματα μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά το ηθικό των εργαζομένων, την ικανοποίηση εργασίας και τη συνολική παραγωγικότητα. Επιπλέον, χωρίς την κατάλληλη υποστήριξη και πόρους για τη διαχείριση αυτών των προκλήσεων, οι εργαζόμενοι μπορεί να παρουσιάσουν μειωμένη δέσμευση, αυξημένες απουσίες και υψηλότερα ποσοστά υπαλλήλων που φεύγουν από την εργασία τους, τα οποία μπορούν όλα να έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην απόδοση και τα κέρδη της εταιρείας. Επομένως, με την εφαρμογή αυτού του προγράμματος, η εταιρεία στοχεύει να αντιμετωπίσει προληπτικά αυτά τα ζητήματα και να παρέχει στους εργαζομένους τα εργαλεία και τις στρατηγικές που χρειάζονται για να ευδοκιμήσουν τόσο επαγγελματικά όσο και προσωπικά.

Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση:

Σε επίπεδο Γνώσεων:

  • Αναγνωρίζουν το γενικό επίπεδο ισορροπίας στη ζωή τους.
  • Επιλέγουν τις κατάλληλες στρατηγικές διαχείρισης του στρες.
  • Προσδιορίζουν την έννοια της αποδοτικής επικοινωνίας.

Σε επίπεδο Δεξιοτήτων:

  • Εφαρμόζουν συναισθηματική νοημοσύνη στην ηγεσία.
  • Αναλύουν στρατηγικές διαχείρισης του στρες.
  • Χρησιμοποιούν πρακτικά εργαλεία για τη διαχείριση των συναισθημάτων.
  • Προωθούν την επικοινωνία εντός της ομάδας.
  • Επιλέγουν αποδοτικούς τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των μελών της ομάδας τους.

Σε επίπεδο Στάσεων:

  • Εφαρμόζουν αποτελεσματικά σχέδια δράσης για τη διατήρηση του στρες σε χαμηλά επίπεδα.
  • Υιοθετούν παραγωγικά πρότυπα επικοινωνίας και ξεκάθαρες κατευθυντήριες.
  • Παροτρύνουν την έκφραση των συναισθημάτων και ιδεών
  • Οργανώνουν δραστηριότητες για πρόληψη του στρες

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των βαθμίδων που θα ήθελαν να μάθουν πώς να οργανώσουν τις καθημερινές τους δραστηριότητες, ώστε να εξασφαλίσουν την αποτελεσματική διαχείριση του χρόνου τους και να ενημερωθούν παράλληλα με ποιο τρόπο να διαχειρίζονται και να ξεπερνούν το άγχος τους.

Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης, στο οποίο θα αναφέρεται ότι «Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου»

Καλωσόρισμα – Εισαγωγή & Γνωριμία

Παγοθραύστης – Ανάλυση σκοπού και στόχων του προγράμματος – Συμβόλαιο Δέσμευσης

Ορισμός ισορροπίας ζωής

Αξιολόγηση της τρέχουσας ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής

Αντιμετώπιση εσωτερικών και εξωτερικών εμποδίων για την επίτευξη ισορροπίας

Ορισμός του στρες

Στρατηγικές για τη διαχείριση του στρες

Ενεργοποιητής- Αναγνώριση, πρόληψη και διαχείριση της εξουθένωσης

Τεχνικές διαχείρισης χρόνου

Σχέδιο Δράσης για Αποτελεσματική Επικοινωνία – Ενεργοποιητής

Τελική Συνεδρία: Ανασκόπηση, Συμπεράσματα, Αξιολόγηση