Σεμινάριο ΑνΑΔ

Εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας για επαγγελματική χρήση (English for Business)

Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί, ως ζωντανοί οργανισμοί εξελίσσονται ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν και έτσι απαιτείται κατάρτιση του εργασιακού προσωπικού σε διάφορους τομείς. Ο επιχειρησιακός κόσμος συναλλάσσεται στα αγγλικά και το προσωπικό πρέπει να είναι άρτια καταρτισμένο με την καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας. Επιπλέον η καλή γνώση της αγγλικής είναι συνδεδεμένη με την αύξηση της παραγωγικότητας.

Η σύγχρονη αγγλική γλώσσα, η οποία μερικές φορές χαρακτηρίζεται ως η πρώτη παγκόσμια lingua franca, κατέχει κυρίαρχη θέση ως διεθνής γλώσσα στους τομείς των επικοινωνιών, της επιστήμης, των επιχειρήσεων, της πολιτικής και της διπλωματίας, της ψυχαγωγίας, της αεροναυτιλίας και της ραδιοεπικοινωνίας, και των ηλεκτρονικών υπολογιστών και του διαδικτύου. Αποτελεί μία από τις συνολικά έξι επίσημες γλώσσες του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών, μία από τις 23 επίσημες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπου κατέχει τη δεύτερη θέση ως μητρική γλώσσα και την πρώτη ως ξένη γλώσσα με ποσοστό 51%, τη μοναδική επίσημη της Κοινοπολιτείας των Εθνών, ενώ χρησιμοποιείται και σε πολλούς ακόμη διεθνείς οργανισμούς.

Ενημερωτικό Δελτίο
Διάρκεια

30 Ώρες

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Φυσική παρουσία ή Εξ' αποστάσεως

Κόστος Συμμετοχής

750€

Επιχορήγηση

600€

Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί, ως ζωντανοί οργανισμοί εξελίσσονται ανάλογα με τις ανάγκες που προκύπτουν και έτσι απαιτείται κατάρτιση του εργασιακού προσωπικού σε διάφορους τομείς. Ο επιχειρησιακός κόσμος συναλλάσσεται στα αγγλικά και το προσωπικό πρέπει να είναι άρτια καταρτισμένο με την καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας. Επιπλέον η καλή γνώση της αγγλικής είναι συνδεδεμένη με την αύξηση της παραγωγικότητας.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:

Σε επίπεδο γνώσεων: Αναγνωρίζουν τους χρόνους και τα γραμματικά φαινόμενα στα Αγγλικά./ Διατυπώνουν ερωτήσεις, απορίες, απαντήσεις στα Αγγλικά. / Εφαρμόζουν τη σωστή ορολογία –επιχειρηματική γλώσσα(γραπτά ή /και προφορικά). / Ορίζουν νούμερα και αριθμούς. / Περιγράφουν γραφήματα και διαγράμματα.

Σε επίπεδο δεξιοτήτων: Επιλύουν καθημερινές επαγγελματικές υποχρεώσεις (τηλεφωνική –γραμματειακή υποστήριξη) χρησιμοποιώντας την Αγγλική γλώσσα. / Παρουσιάζουν καθημερινές επαγγελματικές δραστηριότητες σε συναντήσεις με άλλους συναδέλφους χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα. / Εκτελούν οδηγίες-εντολές στα αγγλικά. / Αναπτύξουν λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία ( εκφράσεις προσώπου, ανάπτυξη συζητήσεων, οπτική επαφή, χειρονομίες)

Σε επίπεδο στάσεων: Συζητούν με άλλους συναδέλφους -συνανθρώπους στα αγγλικά για επαγγελματικά θέματα. / Υποστηρίζουν την άποψή τους χρησιμοποιώντας επιχειρήματα στην Αγγλική γλώσσα. / Απορρίπτουν απόψεις – ιδέες επιχειρηματολογώντας. / Συμμετέχουν σε οικονομικές δραστηριότητες.

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα απευθύνεται σε:

  • Υπαλλήλους σε Εταιρείες/Οργανισμούς που σχετίζονται με Εξυπηρέτηση Πελατών.
  • Υπαλλήλους σε Εταιρείες/Οργανισμούς που σχετίζονται με Γραμματειακή Υποστήριξη.

Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης, στο οποίο θα αναφέρεται ότι «Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου»

Tenses, conditionals, passive voice, vocabulary

Making offers, Making requests, Asking about ability
Telephoning: making contact

  • Making calls
  • Receiving calls

Writing

  • The parts of a letter
  • Letter requesting information

1. Talking about what is necessary or important
2. Negotiating: Agreeing and Disagreeing

  • Stating your purpose
  • Making concessions
  • Rejecting suggestions
  • Bargaining
  • Focusing the discussion

3. Writing:

  • Summarizing the outcomes of a negotiation

1. Describing companies
2. Presenting your company:

  • Outlining the presentation
  • Introducing new information
  • Ending the presentation

3. Writing:

  • Putting together a presentation

1. Developing presentation skills

  • Aspects of Oral Delivery: Rate and Pause, Volume, Articulation, Pronunciation, Voice Quality
  • Aspects of Physical Delivery: Posture, facial expressions, eye contact, movement, gestures

2. Informative Presentation Delivery

1. Describing ideas
2. Participating in meetings

  • Beginning the meeting
  • Stating the aim
  • Giving opinions
  • Making suggestions
  • Asking for comments

3. Writing:

  • The parts of a memo
  • Memo supporting an idea

1. Corporate entertaining
2. Socializing: Greetings and Small talk

  • Introducing people
  • Making small talk
  • Making requests
  • Making Offers

3. Writing:

  • The parts of an E-mail
  • E-mail requesting an interview

1. Marketing and consumer profiles
2. Taking notes while listening

  • Checking Information
  • Asking for Information
  • Finishing a conversation

3. Writing:

  • Memo on target markets

1. Planning
2. Meetings: Interrupting and Clarifying

  • Dealing with Interruptions
  • Interrupting
  • Clarifying

3. Writing:

  • Outlining plans

1. Conflict Management
2. Dealing with Conflict

  • Calming down
  • Creating solutions

3. Writing:

  • Memo on conflict resolution

1. Describing Products
2. Presenting a product

  • Introducing the product
  • Describing the product
  • Stating the product’s uses
  • Mentioning selling points

3. Persuasive Presentation Delivery

1. Economic terms
2. Talking about numbers and figures
3. Writing:

  • Describing graphs and charts