Σεμινάριο ΑνΑΔ

Διαχείριση Λειτουργιών Εστιατορίου

Στοχεύει στην ανάπτυξη ολοκληρωμένων δεξιοτήτων για τη βελτιστοποίηση της διαχείρισης και της λειτουργίας εστιατορίων. Εστιάζει στις διαδικασίες προγραμματισμού, εκτέλεσης, ελέγχου και βελτίωσης της λειτουργικής αποδοτικότητας, διασφαλίζοντας υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και πελατοκεντρική προσέγγιση.

Ενημερωτικό Δελτίο
Διάρκεια

25 Ώρες

Μεθοδολογία Εκπαίδευσης

Φυσική παρουσία ή Εξ' αποστάσεως

Κόστος Συμμετοχής

650€

Επιχορήγηση

500€

1. Αύξηση της ανταγωνιστικότητας: Η αποτελεσματική διαχείριση των λειτουργιών είναι κρίσιμη για την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών και την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών.
2. Ενίσχυση της αποδοτικότητας: Βελτίωση της διαχείρισης πόρων, όπως το προσωπικό, τα υλικά και ο χρόνος.
3. Αντιμετώπιση σύγχρονων προκλήσεων: Συμμόρφωση με πρότυπα υγιεινής και ασφάλειας, αλλά και η προσαρμογή σε νέες τεχνολογίες.
4. Ανάπτυξη ηγεσίας: Κατάρτιση στελεχών για αποτελεσματική οργάνωση ομάδων και διαδικασιών.

Με την λήξη του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει όλες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες ώστε να μπορούν:

α) Σε επίπεδο γνώσεων:

  • Κατανόηση των βασικών αρχών και διαδικασιών διαχείρισης λειτουργιών.
  • Γνώση των εργαλείων και τεχνικών προγραμματισμού και ελέγχου.
  • Κατανόηση των στρατηγικών διαχείρισης προσωπικού και εξυπηρέτησης πελατών.
  • Γνώση προτύπων υγιεινής, ασφάλειας και ποιότητας στον τομέα της εστίασης.
  • Ενημέρωση για τη χρήση λογισμικών και συστημάτων διαχείρισης εστιατορίου.

β) Σε επίπεδο δεξιοτήτων:

  • Σχεδιασμός και εφαρμογή πλάνων λειτουργίας εστιατορίου.
  • Διαχείριση προμηθειών, αποθεμάτων και ελέγχου κόστους.
  • Ενίσχυση δεξιοτήτων επικοινωνίας για την αποτελεσματική διοίκηση ομάδων.
  • Χρήση τεχνολογικών εργαλείων για την παρακολούθηση και βελτίωση διαδικασιών.
  • Ανάλυση δεδομένων για τη λήψη στρατηγικών αποφάσεων.

γ) Σε επίπεδο στάσεων:

  • Υιοθέτηση προσεγγίσεων προσανατολισμένων στην ποιότητα και τον πελάτη.
  • Καλλιέργεια υπευθυνότητας για τη διασφάλιση υγιεινής και ασφάλειας.
  • Ενίσχυση της ομαδικότητας και της συνεργασίας στο εργασιακό περιβάλλον.
  • Υιοθέτηση καινοτομιών για τη βελτίωση της λειτουργικής αποδοτικότητας.
  • Ανάπτυξη επαγγελματικής ηθικής και υπευθυνότητας στη διαχείριση ανθρώπων και πόρων.

1. Διαχειριστές εστιατορίων και υπεύθυνοι λειτουργιών για τη βελτίωση της αποδοτικότητας και της ποιότητας των υπηρεσιών.
2. Ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων εστίασης που επιδιώκουν να αναπτύξουν τις επιχειρήσεις τους και να ενισχύσουν τη διαχείρισή τους.
3. Στελέχη του κλάδου φιλοξενίας που θέλουν να αποκτήσουν πιο εξειδικευμένες γνώσεις στη διαχείριση.

Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης, στο οποίο θα αναφέρεται ότι «Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου»

Εισαγωγή στη Διαχείριση Λειτουργιών Εστιατορίου

• Ο ρόλος και η σημασία της λειτουργικής διαχείρισης.
• Επισκόπηση βασικών διαδικασιών και προκλήσεων.

Σχεδιασμός Λειτουργιών

• Προγραμματισμός και διαχείριση πόρων.
• Διαμόρφωση χώρου και ροής εργασιών.

Διαχείριση Προσωπικού

• Εύρεση, εκπαίδευση και αξιολόγηση προσωπικού.
• Τεχνικές ηγεσίας και διαχείρισης ομάδων.

Προμήθειες και Αποθέματα

• Επιλογή και διαχείριση προμηθευτών.
• Έλεγχος αποθεμάτων και βελτιστοποίηση κόστους.

Διαχείριση Υγιεινής και Ασφάλειας

• Εφαρμογή προτύπων υγιεινής και ασφάλειας.
• Έλεγχος ποιότητας και συμμόρφωση με κανονισμούς.

Εξυπηρέτηση Πελατών και Διαχείριση Παραπόνων

• Στρατηγικές για την ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη.
• Διαχείριση και επίλυση παραπόνων.

Χρήση Τεχνολογίας και Αναλύσεων

• Εισαγωγή σε συστήματα POS (Point of Sale).
• Ανάλυση δεδομένων για τη βελτίωση διαδικασιών.

Στρατηγική Αξιολόγηση και Βελτίωση

• Μέθοδοι αξιολόγησης απόδοσης.
• Ανάπτυξη πλάνων συνεχούς βελτίωσης.