Στοχεύει στην ανάπτυξη και ενίσχυση της στρατηγικής δημιουργίας και διαχείρισης μιας επιτυχημένης μάρκας (brand) σε ανταγωνιστικές αγορές. Σχεδιασμένο για επαγγελματίες του μάρκετινγκ, brand managers, και επιχειρηματίες, το πρόγραμμα προσφέρει μια ολιστική προσέγγιση στην ανάπτυξη μάρκας με μακροπρόθεσμη επιτυχία, ενισχύοντας τόσο τις θεωρητικές γνώσεις όσο και τις πρακτικές δεξιότητες για την εφαρμογή στρατηγικών που δημιουργούν και διατηρούν την αναγνωρισιμότητα και την αξία της μάρκας. Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να διαμορφώνουν μια δυνατή ταυτότητα μάρκας, να συνδέονται αποτελεσματικά με το κοινό τους και να δημιουργούν θετική αντίληψη, εμπιστοσύνη και πίστη στους καταναλωτές. Μέσα από πρακτικές ασκήσεις, αναλύσεις πραγματικών περιστατικών (case studies) και συνεργατικές μεθόδους, το πρόγραμμα καλύπτει κάθε πτυχή της στρατηγικής διαχείρισης μάρκας.
Ο σκοπός του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να αναδείξει τη σημαντικότητα που έχει η επωνυμία (brand) για την επιτυχία και την ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης. Η κατάρτιση στον τομέα αυτό είναι κρίσιμη για την κατανόηση και εφαρμογή στρατηγικών που ενισχύουν την αξία και την αναγνωρισιμότητα μιας επωνυμίας.
Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος οι καταρτιζόμενοι θα είναι σε θέση να:
Σε επίπεδο γνώσεων:
- Να γνωρίζουν τι είναι και τι δεν είναι μάρκα.
- Να χρησιμοποιούν όλα τα εργαλεία κτισίματος της μάρκας.
- Να αξιοποιούν τα εργαλεία για ανταγωνιστική διαφοροποίηση.
- Να εφαρμόζουν τη δημιουργική στρατηγική του disruption.
- Να κατανοήσουν τις στρατηγικές χωροθέτησης.
Σε επίπεδο δεξιοτήτων:
- Να καταστούν ικανοί να κτίσουν βήμα προς βήμα την μάρκα για την εταιρεία που εργάζονται.
- Να τοποθετούν στρατηγικά τη μάρκα τους στην αγορά, με σκοπό να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές και να καλύψει τις ανάγκες
των καταναλωτών. - Να αναπτύξουν στρατηγικές που ενισχύουν τη συναισθηματική σύνδεση μεταξύ μάρκας και καταναλωτών, δημιουργώντας
πιστότητα και αφοσίωση. - Να ενισχύουν την παρουσία και την επικοινωνία της μάρκας μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Σε επίπεδο στάσεων:
- Να αντιληφθούν την αξία, το στρατηγικό εύρος αλλά και το βιωματικό βάθος της μάρκας.
- Να αναπτύξουν νοοτροπία που εστιάζει στην κατανόηση και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών, ενισχύοντας την
εμπιστοσύνη και τη σχέση τους με τη μάρκα. - Να ενθαρρύνουν την καινοτομία, την ευελιξία και την προσαρμογή στις νέες τάσεις και τεχνολογίες που επηρεάζουν τη στρατηγική
μάρκας. - Να προσαρμόζονται στις νέες τάσεις και εξελίξεις στο branding και το μάρκετινγκ.
Απευθύνεται σε διοικητικά στελέχη επιχειρήσεων ανώτερου αλλά και μέσου επιπέδου, σε υπεύθυνους μάρκετινγκ και πωλήσεων, διευθυντές και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, Λειτουργούς Ανάπτυξης Εργασιών, Υπεύθυνους Προώθησης Πωλήσεων, Βrand Managers, Sales Executives, Product Managers και Υπεύθυνους Διαφήμισης, Στελέχη και Προσωπικό διαφημιστικών γραφείων.
Σε όλους τους συμμετέχοντες που θα συμπληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα απονεμηθεί Πιστοποιητικό Κατάρτισης, στο οποίο θα αναφέρεται ότι «Το πρόγραμμα εγκρίθηκε από την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού Κύπρου»